BŁAGAM POMÓŻCIEEEEE!!!

Krótkie teksty bądź pojedyncze zdania, które nie są zadaniem domowym.

Re: BŁAGAM POMÓŻCIEEEEE!!!

Postautor: Visitor » 21 lut 2006, 12:48

witajcie!!! błagam, przetłumaczcie mi ten tekst, potrzebuję go pilnie na dzisiejszy wieczór...studiuję animację kultury i dziś z naszym kołem studenckim organizujemy imprezę w klimacie moulin rouge i potrzebuję mieć te teksty przetłumaczone...miała się tym zająć moja siostra po romanistyce, niestety w ostatniej chwili rozmyśliła się i pozostawiła mnie na lodzie!:( BŁAGAM LUDZIE POMÓŻCIEEEEE!!! OBIECUJĘ , ŻE SIĘ  ODWDZIĘ CZĘ !!!OD TEGO ZALEŻY PRZYSZŁOŚĆ MOJEJ KARIERY W TYM KOLE!!! PLIZ PLIZ PLIZ!!! Z GÓRY DZIĘ KUJĘ !!!

TEXT DO PRZETŁUMACZENIA:

1.Nachodzi mnie w łóż…ku...Napastuje moje ciało...Wyszukuje ulubioną jego część...Delikatnie łaskocze...i...zaczyna ssać i ssać...PIEPRZONY KOMAR!!! 2. Rano chcę Cię czuć w sobie...Chcę Cię muskać ustami i do buzi wziąć...Czuć jak gorąco wpływasz mi do środka! Nie ma nic lepszego! Tak to musi być....................KAWA!!!:p
2.Jesli jestes z kobieta i ona ma rozchylone usta, rozpalone cialo i drzy- to uciekaj! ona ma malarie! 3.miłość jest jak rozmowa telefoniczna- najpierw długo czekasz na połączenie, a potem okazuje się, ż…e to pomyłka. 4. Co jest 18cm dlugie i kazda kobieta ma to chetnie w rekach? Odp.: 100 zloty.
5.Kobieta powinna traktować faceta jak psa!!! Dobrze nakarmić, nie draż…nić i wypuszczać na wieczór...:) 6. Chce dotykac Twego ciala. Chce sie o Ciebie ocierac! Poczuc smak Twego potu - Twoj recznik 7. Chce pojsc z Toba do lozka i spedzic w rozgrzanej poscieli kilka goracych dni i nocy... Ze mna masz szanse spocic sie w lozku... - TWOJA GRYPA