doujinshi pisze:Jeśli ktoś szuka dobrej szkoły jezykowej w Krakowie do nauki angielskiego i nie tylko to polecam Mały Rynek http://www.malyrynek.pl
Bez problemu przygotowali mnie do FCE, rownież moje siostrzenice swietnie ucza sie angielskeigo w grupach dla dzieci
gosława pisze:doujinshi pisze:Jeśli ktoś szuka dobrej szkoły jezykowej w Krakowie do nauki angielskiego i nie tylko to polecam Mały Rynek http://www.malyrynek.pl
Bez problemu przygotowali mnie do FCE, rownież moje siostrzenice swietnie ucza sie angielskeigo w grupach dla dzieci
Jestem studentką 1szego roku turystyki , zamierzam się zapisać do tej szkoły i tak się zastanawiam czy wybrać kurs standardowy czy moż e specjalistyczny dla sektora turystyki?
Jak myślisz ?
zazapo pisze:@gosława:
i jak? już się zapisałaś?
piripiri pisze:Prosiłabym ż eby Panie z Małego Rynku przestały prowadzić dialog same ze sobą na wszystkich forach wychwalający Mały Rynek, który w rzeczywistości jest szkołą mierną, tyle, ż e starą, ale to w tym wypadku działa na nie korzyść.
LUDZIE NIE DAJCIE SIĘ OSZUKAĆ !
Uż ytkownik apik, gosława i reszta to nikt inny jak osoby związane z firmą Mały Rynek i w ten ż enujący sposób naganiający sobie klientelę.
Sprawa jest ewidentna - wszędzie linki do strony, lista kursów jakie oferuje szkoła i niestety wpadki, bo czasami apik zapomina na jaki kurs rzekomo chodził.
Fora są od tego, ż eby uż ytkownik poznał obiektywną opinię na dany temat, więc podszywanie się pod ucznia jest nieuczciwą manipulacją.
Proponuję BOJKOT szkoły, która próbuje mi uniemoż liwić znalezienie miejsca, które cieszy się AUTENTYCZNĄ renomą wśród uczniów i nie musi się uciekać do tak tanich chwytów
piripiri pisze:Prosiłabym ż eby Panie z Małego Rynku przestały prowadzić dialog same ze sobą na wszystkich forach wychwalający Mały Rynek, który w rzeczywistości jest szkołą mierną, tyle, ż e starą, ale to w tym wypadku działa na nie korzyść.