sprwadzenie zdan!!

Ty odrabiasz, my sprawdzamy.

Re: sprwadzenie zdan!!

Postautor: Visitor » 12 lut 2006, 21:35

mozecie sprawdzic!!! prosze

I live in Elk !My town is situated on the lake. In Elk is a lots of nice places. My fovourite place is ground. The ground is very big and nice. In my area is very nice. There are nice people in my town. You can admire Elk by nigt! There is one cinema and one theatre ! the streets are very well- gromed! Elk has got some very eatiful houses and churches. Youc can visit thee statue of Johns Paol II and the Twon Hall. there is one sports centre in my town. My area is nice , clean and friendly. In town is very well fantastic pubs. You can go to the 'smetek' zadlo , bialy zagiel and stary rynek. there are beatiful forests. Elk has got one museum. Visit the PKP museum( railway station) In my town are two market. The firs market is on the street ,,targowa,, and the second market is on the street ,,suwalska,, the main swuary is near the town hall. My town is small but very nice. My town has got bookshop. go to the bookshoop. it's got interesting books. There aren't any moswue. there are lots of clothes shop andthere are some supermarket. the area near my house has got some shops. My area has ot one bank and pub ! prosze o sprawdzenie tych zdan :) dziekuje z gory :)
Visitor

Postautor: litygajno » 12 lut 2006, 21:50

hmm, naprawdę sądzisz, ż…e to miłe miasto? A czytałeś "Do Amsterdamu" Olszewskiego? To książ…ka o Twoim mieście- "krótkim mieście".
litygajno

Postautor: darkness » 12 lut 2006, 21:50

on the lake to na jeziorze;> chyba near the lake..obok:),
lots of albo a lot of,
favourite,
ground?? co to mialo byc?,
My area is very nice. 'in' mi tutaj nie pasuje.,
at night,
beautiful houses,
a dalej sorki ale nie mam czasu:)
pozdrawiam
"The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do." - Walter Bagehot:))
darkness
junior fellow

Postautor: AnnaS » 23 mar 2006, 9:47

Za duż…o do poprawy!!!!! Lubisz grunt, podłoż…e, ziemię?
AnnaS

Postautor: Monster948 » 13 sty 2020, 13:54

Sprawdzanie zdań to świetne ćwiczenia do nauki języka angielskiego! Co do tego nie ma żadnych wątpliwości!
junior fellow

Postautor: ChokeSlam » 27 maja 2020, 12:10

Najlepiej to zlecić jakiemuś ekspertowi. Wówczas jest szansa na osiągnięcie sukcesu. Ja po prostu uwielbiam takie zadania!
junior fellow

Postautor: KevinNash » 27 maja 2020, 14:23

To prawda. Po co samemu się z tym męczyć, jak można to wszystko zlecać!
junior fellow

Postautor: Monster948 » 04 cze 2020, 12:51

Dobry korepetytor powinien skutecznie pomóc. Ja po prostu uwielbiam się uczyć u ekspertow w systemie 1 na 1.
junior fellow

Postautor: ScottPutski » 06 paź 2020, 15:25

Sprawdzanie zdań na pewno mocno pomaga. Ono rozwija Twój język angielski na każdej w sumie płaszczyźnie!
junior fellow

Postautor: JimKredo » 28 lut 2021, 11:15

Sprawdzanie zdań to nie jest łatwa sprawa moim zdaniem!! To wymaga olbrzymich umiejętności!!
junior fellow

Postautor: Inkwizytor787 » 11 mar 2021, 14:32

To może być bardzo fajne ćwiczenie. Ja przynajmniej tak to obecnie widzę!!!
junior fellow

Postautor: vlord » 11 cze 2022, 1:28

audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricatorjuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
vlord
The One Whose Name Cannot Be Spoken

Postautor: Simisti » 12 cze 2022, 2:24

Wcale tak dużo do poprawy nie ma, dobrze Tobie idzie. :)

Panele Quick-Step Kalisz
Simisti