Przede wszystkim musisz napisac co to jest error i mistake (jaka jest róż
nica), skad sie biora (jakie sa zrodla: overgeneralization, negative transfer itp.), potem jak je poprawiamy (gestures, echoing itd) i czy od razu poprawiane są czy z opoznieniem i kto je poprawia (ticzer, peers itd). Myślę ż
e jak skupisz się tylko na errors to Ci nic z tej pracy nie wyjdzie (tzn. za mało)
bo uczniowie w koncu maja lekcje angielskiego i ktos im cos tlumaczy wiec czesciej robia mistakes. W badaniu raczej trzeba bedzie wykazac czy robia bledy bo nie znaja np. struktury czy za mało sie pouczyli
za narzedzie badawcze wez sobie obserwacje i kwestionariusz, siedzisz i patrzysz jak ticzer poprawia, jakie techniki stosuje itp (robisz sobie tableke:rodzaj błędu, delayed correction, immediate correction, correction technique, frequency itp.) i potem zaznaczasz w kratkach co i jak. Kwestionariusze dajesz uczniom z pytaniami typu ktore techniki lubia, co je denerwuje (o ile poprawianie ich denerwuje) itp. To samo mozesz dac ticzerom (ktore preferuja, dlaczego? itp. itd)
no to plan już
masz
gorzej jak Twój promotor czyta to forum
powodzenia
------
edit: ze względu na lukę w systemie złośliwe boty zniszczyły posty "gości" dlatego ten wątek wygląda tak jakbym rozmawiał sam ze sobą.