Listening to szerszy i bardziej interesujący temat, w podstawówkach większości wciąż
jeszcze uczy się "polskiej" wymowy angielskiej - no chyba, ż
e chcesz się własnie zająć negatywnymi aspektami nauczania :-) Przede wszystkim licz na siebie, promotor z reguły pomaga, ale nie zrobi niczego za ciebie, moż
e co najwyż
ej zopiniować coś gotowego, co mu/jej przedstawisz i udzielić ci dalszych wskazówek pod ten materiał albo pomysł na temat. tematu za ciebie nie wymyśli, bo mógłby ci go po prostu narzucić a skoro dotąd tego nie zrobił jesteś zdana na siebie. Spróbuj np. omówić metody wprowadzania rozumienia ze słuchu w podtawówkach, przykładowe zadania, co mają pomóc osiągnąć takie lekcje, jakie pojawiaja się problemy, jak sobie z nimi radzić, takż
e jakie sa dobre strony i jakich korzyści dla dzieci i nauczycieli moż
esz się spodziewać. jeśli masz znajomych którzy uczą, poproś ich by wpuścili cię na lekcję jako obserwatora, przyjrzyj się jak wprowadzają u siebie listeningi, notuj, pytaj i ucz się :-) Z literatury na pewno przyda się "Practice of English teaching" Harmera, "Teaching to listen(? mam nadzieję ż
e pamiętam)" z serii handbooków pod redakcją Penny Ur, popytaj w lokalnych księgarniach językowych, poszperaj w katalogach i zasobach www. osobiście polecam
www.onestopenglish.com - mają tam cały dział o listeningu, moż
e znajdziesz cos dla siebie. powodzenia!