Holy cow!
![niespodzianka :surprise:](http://angielski.edu.pl/forum/images/smilies/surprise.gif)
wyraźnie pisze mixed-ability, a ja swoje o multi-cultural...
![co jest2? :co_jest2:](http://angielski.edu.pl/forum/images/smilies/cojest.gif)
Ale i tak polecam ten temat moż
e komuś się przyda.
![mruga ;)](http://angielski.edu.pl/forum/images/smilies/bigwink.gif)
Wracając do MIXED-ABILITY CLASSES to moż
na zbadać do jakiego stopnia zróż
nicowanie poziomów wpływa na dyscyplinę albo w ogóle czy wpływa na dyscyplinę, jakie problemy sprawia grupa "indywidualistów" w odróż
nieniu od grupy na tym samym poziomie (o ile jest jakaś róż
nica, jeśli jest to z jaką grupą jest lepiej/gorzej i dlaczego). Szczerze mówiąc przy mixed-ability classes lepiej pisać np. o sposobach oceniania, prowadzenia lekcji, doborze materiałów, strategiach uczniów i nauczycieli (indywidualne podejście do ucznia) itp. Pisząc o dyscyplinie moż
na zupełnie wyrzucić z tematu mixed-ability i skupić się na czymś zupełnie innym np. roli rodziców, osobie nauczyciela i jego wpływie na dyscyplinę, problemach z dyscypliną wśród osób z "papierkami" (schizofrenik, ADHD itp.), systemach kar i nagród, źródłach problemów w danej grupie wiekowej itp. itd.
![oops :ups:](http://angielski.edu.pl/forum/images/smilies/oops.gif)