MOBILE ENGLISH

Opinie i komentarze nt. szkół językowych.

MOBILE ENGLISH

Postautor: prying » 23 wrz 2008, 22:15

Czy jest tu ktoś kto pracował jako lektor dla MOBILE ENGLISH?

Jeż…eli tak, to proszę o opinie pozytywne lub negatywne?
prying
 


Re: MOBILE ENGLISH

Postautor: prying » 26 wrz 2008, 9:57

ponad 200 odsłon i nikt nic nie wie???
prying
 

Re: MOBILE ENGLISH

Postautor: Gość » 07 lis 2008, 23:40

pracowalam i nie polecam. nie mozna sie doprosi z nimi kontaktu jak np ma sie z jakims uczniem problem a zdzieraja po 25 zeta prowizji za nic.
Gość
 

Re: MOBILE ENGLISH

Postautor: Magdda82 » 28 lis 2008, 18:33

Ja pracuję w mobile english w krakowie od roku i jestem zadowolona. Mają duż…y wybór zleceń, sama ustalam sobie czas pracy i kaska też… dobra. Z tego co wiem to nadal poszukują lektorów
Magdda82
 

praca

Postautor: adam111 » 06 paź 2009, 22:09

stanowczo odradzam wszelki kontakt z mobile english. Ponieważ… nie sprawdzają poziomu kandydatów ich lektorzy są bardzo źle postrzegani na rynku. Dodatkowo szkoła jest fatalnie zorganizowana - bardzo mało uczniów i duż…e problemy z innymi sprawami. Nawet jak są klienci to po miesiącu rezygnują
adam111
 

Re: MOBILE ENGLISH

Postautor: kawka czarna » 20 paź 2009, 18:52

Po pierwsze to nie jest ż…adna szkoła językowa tylko biuro organizujące korki na miejscu ludziom, którzy nie mają czasu się tym bawić.

Pracowałam tak jako lektorka. Jak większość pracowników, szybko zrezygnowałam. Powodów było kilka. Przede wszystkim beznadziejna organizacja.
Wysyłali mnie na zajęcia "w ciemno". Nie miałąm pojęcia na jakim poziomie jest słuchacz. Nie wywiązywali się z najmniejszych obietnic, jak choćby umówione spotkanie- nie raz przychodziłam do biura i nikt nie otwierał mi drzwi.

No i najważ…niejsze- wynagrodzenie. Miało być przelane w ciągu 14 dni. Czkałam i handryczyłam się o nie ponad miesiąc!

Gorąco odradzam tą firmę zarówno przyszłym lektorom jak i słuchaczom!
kawka czarna
 

Odradzam