Postautor: xeo » 05 kwie 2008, 18:22
Moż
esz zrobić ankietę dotyczącą stylów uczenia się uczniów w tego typu klasie oraz ankietę dotyczącą metod pracy nauczyciela w takiej klasie. Moż
esz też
próbować wykazać czy style uczenia w klasie mieszanej róż
nią się od stylów w klasie nazwijmy to "wyrównanej". Moż
esz dokonać takż
e podziału pokazującego jakie style mają uczniowie słabi, a jakie ci lepsi (o ile będą się roż
niły). Z tego typu badań powinno ci wyjść w jaki sposób pracuje nauczyciel, co robi ż
eby wyrównać poziom, od czego zależ
y sukces takiej klasy, czy metody nauczyciela pasują do stylów uczniów, jak funkcjonuje uczenie się w takiej klasie (np. czy gorsi mają wsparcie lepszych, czy szukają u nich pomocy, jakie korzyści mają lepsi, a jakie gorsi, jakie problemy mają lepsi, a jakie gorsi itp.). Moż
esz też
przeprowadzić jakiś eksperyment pokazujący do jakiego stopnia jakaś tam wybrana metoda wyrównała poziom w takiej klasie.