Witaj Xeo:)
Moj problem nie będzie róż
nił sie od tego którymi do tej pory najczęściej się zajmowałeś a mianowicie tematem pracy mgr z metodyki. Ku mojemu nieszczęściu tematyka seminarium została narzucona a jest to: problematyka związana z czytaniem w języku obcym i jego powiązań z czytaniem w języku ojczystym. Dziedzina w ktorej nie czuję się za dobrze...:/ Prace licencjacka pisałam about the implementation of MI theory in speaking activities więc jedno z drugim niewiele ma wspólnego...:/ Jednak bradzo mnie interesuje cała teoria Gardnera i jej zastowowanie w nauczanjiu języka. Chciałabym sprobować to jakos połączyć. Moja prośba zatem, czy podsunąłbys jakis temat który wiązałby te dwa zagadnienia? Czytając poprzednie posty natknęłam sie na Teaching reading using MI theory ale wydaje mi sie ona za ogólny. Ponadto jakoś cięż
ko wydedukować mi koneksje między np. typem inteligencji dominującej u danego ucznia a poziomem umiejętności czytania..:/ mam rację?
Prosze o pomoc I'll be grateful;)
matylda