Biznes plan tłumaczenie

Krótkie teksty bądź pojedyncze zdania, które nie są zadaniem domowym.

Biznes plan tłumaczenie

Postautor: kamyk520 » 12 maja 2012, 3:10

Potrzebuje tłumaczenia poniż…szego biznes planu. Byłbym bardzo wdzięczny jakby ktoś mi w tym pomógł

I Streszczenie.

Własny biznes to moje marzenie które zrodziło się już… na początku mojej przygody z pracą. Z wykształcenia jestem księgowym jednak ta praca nie dostarczałą mi wystarczająco duż…o satyswakcji by nadal wykonywać ten zawód. Dzięki dobrze płatnej pracy postanowiłem spełnić swoje marzenia i zainwestować we własną firmę. Wierze, ż…e nie tylko pozwoli mi się ona spełnić zawodowo ale takż…e przyniesie spore zyski co również… będzie mnie zadowalało.
Moja restauracja w swojej ofercie będzie miała dania typu fast-food ale takż…e wyroby garmaż…eryjne, które moż…na będzie zjeść na miejscu jak i wziąć na wynos.

II Przedstawienie przedsiębiorstwa

Pełna nazwa:
"Good-Food"

zakres działalności:
działalność gastronomiczna

adres:


forma organizacyjno- prawna:
firma jednoosobowa

tel:
(048) 623-16

strona internetowa:


data rozpoczęcia działalności:
01.06.2012r

Dane właściciela:


Głównymi założ…eniami mojego baru jest serwowanie pysznych posiłków w niskich cenach. Mój bar będzie kierowany przede wszystkim dla klasy średniej, ponieważ… większość mieszkańców Brzózy oraz okolicznych wiosek należ…ą do tej właśnie grupy społecznej.

III Analiza rynku i działalność reklamowa

1 Konkurencja
Nie ma zbyt duż…ej konkurencji na rynku gastronomicznym w Brzózie. Istnieją tylko dwa lokale które po części mogą konkurować z moim barem. Są to:
- Bar w którym wstęp mają raczej tylko osoby dorosłe, nie ma tam duż…ej oferty gastronomicznej; niezbyt miła atmosfera ponująca w lokalu.
- Gospoda "U Krysi" gdzie serwuje się domowe obiady jednak w bardzo wysokich cenach; trudno tam trafić.

2 Działalność marketingowa.